2013. április 25., csütörtök

Rebirth

Hola Amigos!

Jó rég nem írtam már ide és össze is omlott a tárhelyem ahonnan a képeim nagy részét linkeltem
így eltűnt a képeim 90%-a finom volt visszatöltögetnem őket, de most már legalább ide vannak feltöltve és nem kell linkelni őket. :)

Beömlesztem inkább csak miket csinálgattunk mostanság:

Jött az enyhébb idő (azt hittük) aztán volt pár nem várt durva havazás, esőzés több héten át de közben 15C°
megtűzve tehát olvadt is azonnal szinten és egy elég finom kis beázást kaptunk a nyakunkba...
vagy a lábunk alá?
Szerencsére a kocsi orra magasabban volt a padkán így a víz az első ülések mögött lévő lábrésznél gyűlt össze közel 5cm mély "kis" tócsa állt mind2 oldalon... örültem nagyon!

Kiszárítottuk amennyire tudtunk majd mentünk Szegedre ahol szét is kaptam izibe a kocsit!
Annyit tudtam, hogy a bizti övegből tocsogott a víz tehát valahol ott folyhatott le...

Le is kaptam az egész tetőt és megmondom őszintén ilyen szép felületet nem is láttam még a kocsin :)
a csavarok a gyári krómos, arany csillogásukban tündököltek és a fémfelületeken egy ujjlenyomat sem volt
hibátlan volt minden, de akkor hol a gond...?
Aztán láttam, hogy a tető 4 sarkában van 4 vízelvezető cső (2 első picit vékonyabb mint a 2 hátsó)
bele is fújtam az elsőkbe és szépen áttudtam fújni rajtuk, de a 2 hátsónál már vörösödött a fejem...
Itt tuti nem megy át egy csepp víz sem!

Hozam is a kompresszort és jól kifújtam belőle mire egy hatalmas "fingás" :D után kijött a cső végéből egy jó marok trutymó, sár, levél massza... mind2-be volt bőven anyag és 2dl víz legalább...
El volt tömődve és megtelt a cső majd visszafolyt és az öveknél csurgott le végig.
Szépen kitakarítottuk a tetőt bár nem sok kosz volt és ha már itt jártam megnéztem a következő problémát.


A tetőszerkezet szinte azóta, hogy hozzám került a kocsi nem igazán zárt jól, a jobb hátsó sarka picit mindig fentebb volt és pályán elég szépen süvített is be a menetszél jó hangos volt a kocsi tőle...
... hát meg lett a hiba: a behúzó szerkezet műanyag pöcke el volt törve :( mivel ilyet szerezni lehetetlen hacsak nem veszek gyárit ha kapni egyáltalán külön vagy egy használt egész tetőt meg nem bontok ezért...
Így valami tartós "homemade" után kellett, hogy nézzek.
2-3 óra alatt ki is találtam és megcsináltam egy olyan fasza kis fém csapot ami kellett, hogy gyártani lehetne :)

Összeszerelés után jól megáztattam a kocsit és hibátlan lett sehol 1 vízcsepp + a tető is gyönyörűen zár!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése