2013. január 7., hétfő

Karácsonyi apróságok vol.2

Egy rakás bejgli, zserbó és egyéb zabálások között megéheztem még egy kis szerelésre,
hát mikor máskor mint este 6-7 felé amikor már korom sötét van (imádom a telet...),
fogtam magam és egy jó kis (500W) reflektort a közeli fára aplikálva majd nekikezdtem a szerelésnek. :)

Ablaktörlő mechanika... 
Ugyanis 100-120km/h felett szépen elkezdenek felcsúszni a lapátok egy jó ~10cm is akár ami elég zavaró tud lenni.
Fogtam hát és jól kiszereltem az egész szerkezetet majd atomjaira kaptam eltakarítottam, egy picit polírozgattam is unalmamban a fém dolgokat mert annyira ráértem :)
Igazából fingom nincs mi lehet a gond...
Eltakarítottam mindent egyesével, szétszedtem a perselyes cuccokat is szárazra töröltem miden fekete, fülzsíros :) szart, a "csuklókat" is vagy minek nevezzem a kis fehér "porckorongokat" ott is minden passzolt szépen, újrazsíroztam minden egyes alkatrészt és összeszereltem, elég keményen és feszesen is állt a kezemben, talán még jobban is mint előtte...
Szépen visszaszereltem mindent - hát igazat megvallva most nem nem annyit mozdul ki talán 5-6cm, de sok különbség nincs ugye...

Aki tudja esetleg a titkát vagy mivel lehet tökéletesíteni az írja meg fórumon vagy bárhol ;)
Köszi

Fasza idő volt amúgy nagyon 10-20perc alatt olyan 10 fokot csökkent a hőmérséklet -10°C körül volt és olyan köd hogy a kocsit is alig láttam, jól le is deresedett, fagyott a kocsi sec-perc alatt.
Szépen kipucoltam kompresszorral az ablaktörlő helyét mármint azt az az üreges részt, hát nem kevés levél, por, homok, összeállt dzsuva jött ki onnét, majd letörölgettem az üveg alatt is közvetlen a fém részt mert ott is jól be volt állva a mocsok.

Jöjjenek a képek.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése