2013. április 25., csütörtök

Transformer(s) 1.

A fényezőm elkészült a lökösökkel alig 1 hét alatt.
Szép lett a fényezés, bár a színkeverővel nem vagyok 100%-osan megelégedve picit eltér sötétebb tónusú,
de ennyi baj legyen majd lassan eljön a full színváltás is idővel.




Lassan jön Lacháza, 1 hét szabit ki is vettük előtte lévő hétre, hogy jól rá tudjunk készülni :)
Talán ennyire még sosem volt megpakolva a kocsi mint most!
1 hét szabit ugyanis Szegeden töltjük barátnőméknél mivel ott tudunk szerelni csak igazán + döglünk a farmon legalább :)
Pályán meg is léptük ezt a szép kis számot, nem, nem ennyivel szoktam menni, de pont nem jött senki szerencsére és letudtunk lassítani a kép miatt :)


A csomag ami már jó ideje vár a beszerelésre, pár dolog kimaradt a projektből vagy változott vagy még beépítésre vár, de a főbb dolgok:

- J's Racing front lip (copy)
- VR6 rear lip
- Zár nélküli kilincsek
- Egy kis állítható ültetőszett
- Hátsó állítható kutyacsontok (15x8 ET10 felni a terv tehát kelleni fog egy enyhe döntés lehetséges)
- Volk Rays Neochrome (copy) kerékcsavarok (új felnihez majd)
- Első lökös gyors kioldók (rejtett megoldással lesz feltéve nem fúrok át semmit!)
- SMD LED sorok az új lökösre rendszámtábla világításhoz + csomagtérbe
- Visszakerülnek az ablak légterelők
egyéb apróságok.


Felcsiszoltam a zár nélküli kilincseket, majd több rétegben szépen lefújtam elég jó kis festék,
bár túl gyorsan fújtam a rétegek között valószínűleg ezért megmarta az alatta lévőt és ráncos lett,
ezt már finom 2000 csiszolópapírral felcsiszoltam és egy utolsó réteggel be is fejeztem.


Ilyen lett:


Kaptak az ütött kopott ablaktörlő lapátok is mert ezek nagyon rondák voltak már,
szépen felcsiszoltam ezeket is majd 3 rétegben lefújtam, gyönyörűek lettek bár erről nem csináltam képet :(


Új irányt veszünk... Low & Slow bár még csak finoman a tesztidőszak alatt :)
Bekerültek a kutyacsontok + az gátlókra felkerültek az állítható rugók.
Első nekifutásra magasabban volt a kocsi mint a fix 4/6cm ültetéssel oO mondom WTF?
Aztán a hátsó gátlón volt egy porvédő gumiharang ami szélesebb mint maga az állítható rugó csavarójának
a "hüvelye" így nem fért bele azt lepattintottam és máris lecsüccsent vagy 3-4cm még.
De ez sem volt valami sok aztán jutott eszembe, hogy ez még fog ülni ha a rugók össze mennek picit.
Mentünk egy próbakört de ez már mocskos mód kopogott ütött, ezért visszatekertem vagy 4-5cm-t az előző mérethez kb és rám is esteledett...
Másnap reggelre a kocsi közel 3-4cm ült vissza :D na mondom alakulunk maradt is így minden és most majdnem a kerékre ülnek az ívek 2cm hézag van köztük talán egyenlőre jó lesz.



Itt kicsit szórakoztam a dőlésszöggel :)


Volt egy kis lámpa polírozás is nagyon szépre sikerült! 10-10-10percig legalább masszírozgattam a 3 lámpát
különösebb karcolás nem volt rajta szerencsére a a felületi mattullást és hajszálkarcokat nagyon szépen kihozta még, fényes és csillogó lett.



Kedvet kaptam a polírozáshoz így hát Szeged felé vettük az irányt és egy találtunk is egy jó kis festék szaküzletet, ahol vettem 3dl 3M polír pasztát és 2dl polír vizet.
És úgy döntöttem felpolírozom a kocsi motorháztetejét és a tetőt amik nagyon rondán matt színűek voltak már!
-Azt hittem, hogy ennek már annyi és segíteni sem lehet majd rajta, de a fényezőm csinált kézzel egy kis tesztet a mocitetőn és a tetőn is és szemet kápráztató volt a javulás!
Úgy döntöttem felpolírozom ;)

Itt egy régebbi kép fürdés után azonnal ahogy száradni kezd a kocsi mattul is vissza a mocitető és elég durva a felülete is ha megsimogatod, szemcsés-rücskös durva.



Tehát még mindig Szegeden vagyunk go haza és nekiláttam egy jó alapos fürdetésnek, zsírtalanításnak majd a polírozásnak.
Hozzáteszem életemben először csináltam ilyet... meglepően könnyű annak ellenére, hogy a kezem minden tenyérnyi felület után begörcsölt :) de ettől eltekintve szépen körkörösen haladva gyönyörűen lehet csinálni.

Érdekes ahogy a pasztával körkörösen csiszoltam érezhető volt a felület szinte és hogy morzsolódnak a dolgok a rongy alatt 10-15 körözés után a rongy alja korom fekete lett és a paszta már el is tűnt a kocsi felületéről és tükörsima lett... Gyönyörű!
A vízre már nem jutott idő, mert beesteledett és reggel indultunk Lacházára, de valamelyik hétvégén felkenem a vízzel is.


A tetőn szemmel láthatóan szemcsés-érdes a felület pedig frissen mosott volt a kocsi
(igen ennyire borzasztó volt a látvány)


És így néz ki egy kis dörzsölés után ;)


Ránk esteledett, de a munka nem állhat meg!





Reggel pakolás és indulás az első kiskunlacházi Honda találkozónkra \o/ WATATAAA!








Legnagyobb bajom, hogy a kiszemelt felni még nincs meg :( de lassan talán lesz az is poén hogy közel egész EU-ban ki vannak fogyva a raktárak.
Ha minden jól megy épp most tárgyalok egy Német sráccal egy másik álom felnimért igaz az télire lesz bár adja hozzá a nyári gumikat is, de egyenlőre jó lesz amíg nincs meg a kiszemelt álom felnim.

Egy kedves külföldi alkatrész vásárlóm elégedett volt a cuccokkal amiket küldtem neki és hálája jeléül mit kaptam tőle...?! Na mit?! oO


Ja és lőttem egy UK Mugen CRX-ről egy ilyen SEIBON szárnyat, ami már kinn csücsül CRX-es havernál és most fogja feladni remélem 1-2 héten belül megkapom ezt is!
Aztán a nyárra tervbe van véve egy Carbonos, Kevlaros mindenes ismerőssel
a szárny formába öntése + a J's Racing lip is ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése