2012. február 9., csütörtök

Mikor az álmok valóra válnak...

Sziasztok!

Életem első blogja, nem másért mint a kis méreg zsákomért, amit már az oldal címéből kitalálhattak
a szemfülesebb olvasók, hogy végül is milyen autóról van itt szó.
Nem másról mint egy 2. generációs 91'-es Honda CRX-ről!

Nem szeretném nagyon csöpögősre fogni a témát (bár tudnám),
röviden és tömören már több mint 10 éve megtetszett egy ismerősöm CRX-e, első látásra
megfogott a kis sportos dögös külső és finom belső is bár akkor még jogsim sem volt
így még csak álmodni is fél gőzzel tudtam egy ilyen autóról...

Valahol a nem túl távoli? jövőben...
Elérkeztem oda, hogy már igen csak el kellene egy saját autó és nem fater kocsiját nyúzni
vagy éppen valamelyik céges autót :)
Így picit több mint 1 éve elkezdtem nézegetni az autókat volt itt (ne kövezzetek)
a Golfoktól kezdve a Corradón át a Clio R5 Turbóig minden "szar" :)
Aztán rájöttem hogy nem kell más nekem! És azért ennyit én is tudtam már,
hogy a Honda az... "HONDA" !
És mivel volt pár Hondás ismerősöm már ezért nem volt nehéz "megerősítést" kapni :)
- "ha mást veszel buzi vagy!"
- "van más autó a Hondán kívül?"
- "autót akarsz vagy talicskát?"
- "az a bizonyos életééééérzés!"
- "jó kis találkozók"
- "Japán"
és még sorolhatnám de nekem ennyi elég is volt! :)

Így lassan, de biztosan összekuporgattam a pénzt is rá, ez idő alatt felcsattogva a Hondafórumra
volt egy kis időm beépülni és informálódni, majd több példányt is megnézve végül rátaláltam
a kicsikére!

Alapvetően minden rendben van a kocsival nem kell kapásból motor vagy futómű cserével kezdenem,
így mondhatni "beülök és vezetem" állapotú autóhoz jutottam! Aminek nagyon örültem.
A belső tér az mondhatni makulátlan, kívülről van pár apró dolog amit majd csinosítani kell,
de nem rohadás és elem cserére gondolok ez alatt!
Motor is tökéletes, figyelve volt rá remélhetőleg még sokáig fog dobogni mert én is nagyon
odafigyelek rá és nem vagyok az a gyilkolós típus!
Köszönet előző gazdájának: Haircat-nek!

Nagyjából ennyi lenne így nyitásnak... aztán majd beszéljenek a kisebb posztok és képek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése