2012. február 14., kedd

A kezdet

Mivel a kocsit este vettem és annyira izgatott voltam, hogy a zsebemben lévő fényképezőt totál el is felejtettem és egyetlen képet sem csináltam Ééééés életemben először majdnem meglógtam fizetés nélkül a benzinkútról ahol megtankoltuk - lazán gurulok ki mire 2 kutas srác integetve ugrál a kocsi elé
ugrolva... mondom WFT? és mondják nem hogy fizettem... /facepalm -.-"

- Ja és nem mondtam, hogy életem első saját kocsija is, de nem kell fogni a fejeket nyúztam azért már pár hasonló/"veszélyesebb" autót is napokig/hetekig
(240SX Turbo, Rally Lada (valami spéci motoros 180L körüli), Corrado, RX8 stb)
és amúgy sem vagyok egy elveteműlt állat, csak ha a körülmények és a helyzet úgy kívánja ';,,;'

Tehát akkor jöjjön egy kép a kicsikocsiról (amit még előző gazdája csinált).



És egy lista amiket első nekifutásra kellene javítani/cserélni:

- Régebbi gazdája (első lökös koccanás miatt) valamiért nonFL-es lámpákat és helyzetjelzőket tett bele
Fényszórókat sikerült már szereznem helyzetjelzők megrendelve.
- Jobb ajtón lévő ablak melletti függőleges takarócsík hiányzott.
- Tetőablak műanyagra lett cserélve ami jó mert nem rohad viszont picit megvetemedett és alig láthatóan, de hullámos, ezt Carbonra vagy Lexan/Üvegre fogom cserélni.
- Szétvágott kalaptartó
- Hűtősapka 

Első nekifutásra ilyen apróbb dolgok vannak szerencsére amiket cserélek amint tudok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése